Dołącz do grona zadowolonych przedsiębiorców i z moją pomocą rozwijaj skrzydła. Do tej pory zaufali mi między innymi Blog Ojciec, Mama Pediatra, Draw the words, Cała Reszta.
Jeśli potrzebujesz zaufanej prawej ręki, to będę doskonałą partnerką w Twoim biznesie. Wykonam dla Ciebie zarówno zadania administracyjne, ale możesz liczyć także na moje wsparcie w bardziej kreatywnych aspektach. Daję przestrzeń do burzy mózgów, podpowiadam ciekawe rozwiązania, skoordynuję pracę podwykonawców, obserwuję nastroje w Twojej branży i dzielę się spostrzeżeniami. Nie działam schematycznie, a do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.
Zakres działań
„Zrób to za mnie, ja zepnę to w całość”
- obsługa skrzynki mailowej (rozwiązywanie problemów “nie mogę pobrać e-booka”, “gdzie moja faktura”, “nie dostałam” itp. – odpowiadanie na powtarzające się pytania)
- wyszukiwanie i zdobywanie informacji
- przygotowanie oferty w oparciu o materiały od klienta
- wystawianie faktur
- miękka windykacja
- edytowanie i formatowanie dokumentów
- przygotowywanie ogłoszeń
- drobne grafiki na potrzeby social mediów
- wysyłka newsletterów zgodnie z wytycznymi klienta
- aktualizacja stron www
- zbieranie informacji – np. wysyłka zapytań ofertowych
- katalogowanie informacji, porządkowanie materiałów
- pilnowanie terminów realizacji planu
- redagowanie stron internetowych wg wytycznych klienta
- przepisywanie odręcznych pism na komputerze
- wykonywanie telefonów w imieniu klienta
- tworzenie prezentacji Powe Point wg wytycznych klienta
„Zrób za mnie i doradź”
- tworzenie treści do SM na podstawie luźnych sugestii klienta, dostosowywanie do wymogów konkretnego medium
- tworzenie newsletterów na podstawie informacji od klienta, wprowadzanie zmian w celu podniesienia efektywności i czytelności
- zarządzanie grupami na Facebooku, publikacja cyklicznych postów, zatwierdzanie członków, usuwanie spamu, osobiste wsparcie dla uczestników
- tworzenie formularzy zapisów, także z możliwością pobrania materiałów, konfiguracja pop-upów
- koordynacja pracy współpracowników, pilnowanie realizacji zadań, w razie potrzeby pomoc merytoryczna
- robienie porządku w newsletterze – usuwanie nieaktywnych kont, przestarzałych formularzy itp.
- załatwianie rzeczy “trudnych, niemożliwych” – np. nawiązywanie kontaktu z osobami, do których pozornie nie można dotrzeć
- wsparcie, doradztwo w tworzeniu harmonogramów kampanii sprzedażowej
- wprowadzanie poprawek na stronie internetowej (“nie działa, nie wyświetla się”), dodawanie nowych funkcjonalności
„Zabierz mi to z głowy”
- organizacja wydarzeń, webinarów – szukanie podwykonawców i odpowiadanie na ich pytania, kwestie techniczne oraz typowo organizacyjne; klientowi pozostawiam stronę merytoryczną oraz podejmowanie ważnych decyzji
- skład e-booka – możliwe elastyczne podejście do kwestii rozliczania (za całość lub stronę)
- koordynacja sprzedaży online w czasie kampanii – odpowiadanie na pytania, szukanie nowych rozwiązań, koordynacja publikacji itp.
- tworzenie filmów na potrzeby mediów społecznościowych (reels)
Brak miejsc na współpracę
w zakresie wirtualnej asysty.
Cennik
„Zrób to za mnie, ja zepnę to w całość”
Idealny dla osób, które wiedzą czego chcą i potrzebują administracyjnego wsparcia w codziennej pracy.
95 zł netto / h
powyżej 20 h / miesiąc 15% zniżki
„Zrób za mnie i doradź”
Dla osób, które potrzebują specjalistycznych umiejętności i partnera biznesowego, który doradzi, podzieli się doświadczeniem i wyeliminuje nierentowne działania.
130 zł netto / h
powyżej 20 h / miesiąc 15% zniżki
„Zabierz mi to z głowy”
Dla firm, które lubią współpracować z tymi, którym ufają. Cenią specjalistyczne umiejętności i spokój ducha.
180 zł netto / h
powyżej 20 h / miesiąc 15% zniżki
Nie jesteś przekonany? Niech moi klienci odpowiedzą o współpracy ze mną!
„Zastanawiałem się od paru długich miesięcy nad skorzystaniem z usług wirtualnej asystentki, ale zawsze obawiałem się, że sama organizacja jej pracy i przygotowanie dla niej zadań zajmie mi więcej czasu, niż na tym zyskam, a efekty będą w najlepszym wypadku przeciętne (a parę znajomych osób dzieliło się takimi wrażeniami, gdy korzystali z podobnych usług). Zatem dzielnie kontynuowałem robienie wszystkiego samemu, aż przypadkowo trafiłem na Olę i stwierdziłem, że albo zaryzykuję albo będę musiał zrezygnować ze snu. Po pierwszym miesiącu zastanawiałem się jedynie czemu tak długo z tym zwlekałem, bo już wtedy zaoszczędziłem kilkadziesiąt godzin swojej pracy. Efekty natomiast były w pełni profesjonalne i pomogły mi, oprócz nadrobienia bieżących zadań, ruszyć także kilka zaległych projektów, które leżały odłogiem kilka miesięcy lub czasami nawet lat. Także komuś kto ma podobny system pracy jak mój mogę powiedzieć tylko tyle: najlepszy czas, by skorzystać z pomocy wirtualnej asystentki był dwa lata temu. Drugi najlepszy czas jest teraz.”
Kamil Nowak, Blog Ojciec
„Rozpoczęcie współpracy z Olą jest dla mnie przejście z chybotliwej kładki na solidny most do realizacji celów biznesowych. Widzę i mogę więcej, odkąd oddelegowałam jej sporą część zawodowych obowiązków. Jestem spokojniejsza i bardziej zrelaksowana, a przez to też produktywniejsza. Zwłaszcza gdy odkryłam, że wszystkie zlecane rzeczy robi dużo lepiej ode mnie! Zaimponowała mi umiejętnościami organizacji swojej pracy, słownością i dotrzymywaniem terminów oraz wykonywaniem swoich zadań z zaskakującą efektywnością (to tak się da?!?). Jednak najbardziej cenię w Oli to, że ona często myśli za mnie. Nie wykonuje bezrefleksyjnie jedynie administracyjnych zadań, ale wychodzi z inicjatywą i wykazuje kreatywne podejście do otrzymywanych zadań. Wiem, że zlecając jej zadanie mogę liczyć na to, że będzie zrobione dużo lepiej, niż ja bym to zrobiła mając 3 razy więcej czasu. Serio, nie polecam do współpracy, bo chcę ją mieć tylko dla siebie;). A tak jeszcze bardziej serio – to najlepsza pomoc, jaką miałam w swoim 15 letnim doświadczeniu biznesowym!”
Agata Jakuszko Sobocka, Draw the words
„Nie przypuszczałam, że praca z Olą okaże się tak efektywna. Dzięki wirtualnej asystentce łatwiej jest mi dotrzymywać terminów. Ola jest bardzo słowna, dobrze zorganizowana i pomaga ogarnąć wszystkie techniczne rzeczy, dzięki czemu ja mogę skupić się na medycynie. Polecam z całego serca.”
Dagmara Chmurzyńska-Rutkowska, Mama Pediatra
Chcesz przetestować, czy współpraca ze mną jest dla Ciebie? Możesz kupić pakiet godzin „Na start” ➡
Stworzę dla Ciebie też stronę internetową i mogę dać jeszcze więcej!
Strona internetowa
Zyskujesz gotową stronę
- Nowa strona internetowa;
- Prosta w obsłudze, przyjazna dla wyszukiwarek;
- Pomagam w tworzeniu bądź redakcji tekstu
- W razie potrzeby dobieram zdjęcia, przystosowuję do publikacji
- Analiza potencjału strony pod względem marketingowym i sprzedażowym
- Przeszkolenie z obsługi strony;
Cena zależy od Twoich potrzeb
Strona internetowa
i wsparcie wirtualnej asystentki
Deleguj kolejne zadania i sięgaj dalej
- Nowa strona internetowa (wartość od 3000 zł netto);
- Prosta w obsłudze, przyjazna dla wyszukiwarek;
- Przeszkolenie w obsłudze strony;
- Pakiet 5h miesięcznie do wykorzystania na opiekę nad stroną i inne zadania wirtualnej asystentki (wartość 570 zł netto/miesiąc);
- Umowa podpisana na rok;
Cena zależy od Twoich potrzeb
Strona internetowa
i automatyzacja
e-mail marketingowa
Przenieś swój marketing na wyższy poziom
- Nowa strona internetowa (wartość od 3000 zł netto);
- Prosta w obsłudze, przyjazna dla wyszukiwarek;
- Przeszkolenie w obsłudze strony;
- Utworzenie konta na Mailerlite i pierwsze wdrożenie (wartość 250 zł netto);
- Ustawienie 3 automatyzacji na Mailerlite (wartość 3400 zł netto);
- Bieżąca obsługa automatyzacji oraz wsparcie przy prowadzeniu newslettera (wartość 300 zł / miesiąc);
- Umowa podpisana na rok;
Cena zależy od Twoich potrzeb